• Index
  •  » Tuning
  •  » ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

#61 2007-07-02 00:56:59

krakfoto

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank5.gif                Znawca

Skąd: krakow
Zarejestrowany: 2007-03-20
Posty: 119
Silnik: 1.6 HDI 109 km po chipie
Kolor: CZARNY

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

prosba do kolegow ktorzy kupili u antoniaka i tam jezdza serwisowac zeby zbytnio nie opowiadali co ja tutaj wypisuje na temat tego zachipowania bo pozniej w serwisie jak sie wkurza to mi zrobia jakas niemila niespodzinka podczas przegladu.....chyba rozumiecie.......to co napislaem jest do waszej wiadomosci abyscie wiedzieli jak to wyglada,mam nadzieje ze zrozumieliscie:)dzieki.


krakow
krakfoto@go2.pl

Offline

 

#62 2007-07-06 11:43:34

proks

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 332

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

no a jak sie wogule historia zakonczyla? ile masz tej mocy? dodzwoniles sie do tego Vtechu? jezdisz znow na seryjnym programie czy na tych 106 KM z perspektywa wymiany sprzegla???


A tak dodatkowo sie zapytam wszystkich pyziakow, jaki program byscie wybrali..taki co daje kopa od poczatku do konca czy np taki , ktory uaktywnia sie po nacisnieciu 75% gazu? Tzn jesli jedziesz normalnie to dziala seryjny, jak depniesz do dechy to sie wlacza boot, w ten sposob zywotnosc silnika jest o wiele dluza gdyz sytuacji bootowych jest bardzo malo (tylko podczas wyprzedzania bo po miescie oczywiscie delikatnie). Chodzi mi o program INDYWIDUALNY PLUS..nie sadzicie, ze fajne to?



PROGRAM PODSTAWOWY
Jest programem uśrednionym wykonanym tak, aby mógł współpracować z każdym przeciętnym egzemplarzem samochodu. Programy takie oferujemy we wszystkich naszych przedstawicielstwach w Polsce i poza granicami kraju. W cenę programu podstawowego nie są wliczone testy na hamowni.

UWAGA ! Firma nasza specjalizuje się w wykonywaniu programów INDYWIDUALNYCH i SPORTOWYCH.

PROGRAM INDYWIDUALNY
Jest wykonywany bezpośrednio na hamowni podwoziowej Hofmann Dynatest 300 i projektowany adekwatnie do stanu technicznego samochodu oraz stylu jazdy i wymagań kierowcy.
Każdy samochód ma wcześniej wykonane testy diagnostyczne oraz test na hamowni sprawdzający parametry przed tuningiem. W przypadku samochodów uszkodzonych dokonujemy diagnozy i ewentualnej odpłatnej naprawy. Do tuningu przystępujemy tylko jeżeli silnik jest całkowicie sprawny.

PROGRAM INDYWIDUALNY PLUS
Jest połączeniem dwóch programów w jednym - programu seryjnego z Programem indywidualnym. W czasie normalnej, spokojnej jazdy samochodem wykorzystywany jest tylko program seryjny. "Ujawnienie" się naszego programu tuningowego następuje dopiero wówczas, gdy wciśniemy pedał gazu więcej niż 75 % przy jednoczesnym osiągnięciu przez silnik co najmniej 1600 obrotów.
Program ten skonstruowany jest w taki sposób, aby kierowca sam dokonywał wyboru między programem seryjnym a programem tuningowym. Wszystko zależy od jego woli i sytuacji na drodze. Przejście między programami jest całkowicie płynne. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej klik-->http://www.godula.pl/index.php?mode=Pro … lny%20plus

Programy indywidualne są opracowywane na 16 bitowym emulatorze OLS300 w czasie rzeczywistym i każda najmniejsza nawet modyfikacja jest natychmiast sprawdzana na hamowni. Czasami wykonujemy nawet po kilkanaście testów, aby sprostać wymaganiom klienta. We wszystkich samochodach z silnikiem diesla sprawdzamy w trakcie pomiarów zgodność z normą dymienia i wykonujemy program tak, aby jej nie przekroczyć, dlatego samochody po tuningu w naszej firmie NIE DYMIĄ.
Każdy samochód jest testowany nie tylko na hamowni, ale również podczas prób drogowych z użyciem ACC2002 przed i po tuningu, a wyniki są potwierdzone CERTYFIKATEM MOCY. Całkowity czas wykonania programu wraz ze wszystkimi testami wynosi około 3-5 godzin.

W cenę programu indywidualnego i sportowego wliczone są wszystkie testy i próby!!!

PROGRAM SPORTOWY
Jest programem wykonywanym tak samo jak program indywidualny, ale celem jest osiągnięcia maksymalnych wartości mocy i momentu obrotowego. Norma dymienia może być przekroczona. Czas wykonania wynosi 1 do 2 dni. W tabeli poniżej przedstawiono dane techniczne samochodów po tuningu z wykorzystaniem programów PODSTAWOWYCH. Przy niektórych modelach zamieszczone są DANE TECHNICZNE samochodu, który był u nas testowany na hamowni z dokładnym opisem parametrów z wykorzystaniem programów SPECJALNYCH lub SPORTOWYCH.

Ostatnio edytowany przez proks (2007-07-06 11:45:35)


207 1.6 HDI FAP 110 KM Sport - rock'n'rollowe czarne lwiątko

Offline

 

#63 2007-07-06 12:19:19

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

ten od 75% brzmi rozsądnie, a robią tez benzynki ?. No i jaki to byłby może koszt ? no i czy się w serwisie połapią, czy można w razie czego wgrać zwykły po cichu spowrotem?


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#64 2007-07-06 12:37:06

proks

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 332

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

koszt dla diesla to 2500 pln, w serwisie sami robia chip tuning wiec sie nie przyczepia, pozatym nikt nie sprawdza ustawien podczas przegladu....dla waszych benzyniakow 1.4 koszt takiego Plusa to 1500 pln..jesli jestes niezadowolony do 7 dni przywracaja program fabryczny i zwracaja kase.. .... benzyniak zyskalby jakies 6 KM + 13 NM momentu..

Ostatnio edytowany przez proks (2007-07-06 12:37:56)


207 1.6 HDI FAP 110 KM Sport - rock'n'rollowe czarne lwiątko

Offline

 

#65 2007-07-06 12:48:07

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

chmmmm.....   


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#66 2007-07-06 13:14:54

Swiety

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 359
Silnik: 1.4 75KM "boski wiatr"
Kolor: Najszybszy

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

chyba nie dam za 6 KM 1500zl...

Offline

 

#67 2007-07-06 13:30:08

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

Jak bym miał to może, ale nie mam wolnych więc tez nie dam. Trochę byłem zawiedziony że tylko 6 kuców, myślałem że może tak z 15.


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#68 2007-07-06 13:30:15

proks

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 332

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

u mnie jest to 30 KM ale i cena wyzsza....ale mozecie sprobowac...dasz 1500..pojezdisz 2 dni ocenisz...jak nie to Ci kase oddadza.... nie wiem jak te 6 KM wplynie pyziaka..


207 1.6 HDI FAP 110 KM Sport - rock'n'rollowe czarne lwiątko

Offline

 

#69 2007-07-06 20:48:08

Swiety

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 359
Silnik: 1.4 75KM "boski wiatr"
Kolor: Najszybszy

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

Szaleństwo aż nie mogę się doczekać... zamiast 75 aż 81 hehehe - chyba nie ma co....

Offline

 

#70 2007-07-07 08:43:15

Fryc

http://www.peugeot207club.republika.pl/ranka-1.gif

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2007-02-16
Posty: 1265
Silnik: 1.4 16V
Kolor: wszystko jedno byle czerwony
WWW

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

Radocha z jazdy średnio większa, ale podejrzewam że spalanie w benzynie to od razu o 30 koni podejdzie 


http://www.peugeot207club.republika.pl/19.gif

Offline

 

#71 2007-07-08 10:54:04

blake

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank5.gif                Znawca

35250
Skąd: Nowy Sącz
Zarejestrowany: 2007-06-04
Posty: 112
Silnik: 127 KM 1,6 HDI FAP
Kolor: arebrny
WWW

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

w czwartek chipowanie zobaczymy co z tego bedzie na hamownie do goduli tez sie wybiore tylko nie wiem jeszcze kiedy bo jutro sie z krakowa wyprowadzam, moc pewnie poczuje od razu ale ile jej bedzie konkretnie to dopiero po hamowni

Offline

 

#72 2007-07-10 22:37:38

krakfoto

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank5.gif                Znawca

Skąd: krakow
Zarejestrowany: 2007-03-20
Posty: 119
Silnik: 1.6 HDI 109 km po chipie
Kolor: CZARNY

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

wiec zeby podsumowac.......bylem jeszcze raz w vtechu w krakowie gdzie mnie wyslano od antoniaka zebym jeszcze raz sprawdzil auto
na programie ktory ostatni mialem wgrany wyszlo ze mam 104 konie przy momencie 3710 obr,286 nm przy 2100 obr,wgrali mi trzeci poprawiony program specjalny pod moj egzemplarz i znow zhamowali auto i wyszlo tym razem 109 koni przy momencie 3530 i 279 nm przy 2350 obr i powiedzieli ze to jest max co mozna wyciagnac z tego silnika w granicach zdrowego rozsadku aby nie bylo zadnych skutkow ubocznych i zeby sie turbina nie rozsypala.......... z czym sie zgadzam:)
podsumowujac.........na nowym programie mam wieksza moc ale nizszy max moment wiec logicznie myslac powinienem miec wieksza szybkosc max ale troche gorsze przyspieszenie,na tamtym mialem max moment przy 2100 obr a tu mam przy 2350 obr czyli wieksza dziura czyli pozniej zaczyna sie zbierac,a w danych technicznych znalazlem ze fabrycznie przy 220 nm ma 1760 obr....i badz tu madry
a dalej mi sie zdaje ze auto lepiej jednak zbieralo sie na tym programie pierwszym ktory potem zamienili mi na drugi a potem znow wrocilem do pierwszego ,no a teraz mam ten trzeci......
juz od tych programow mi sie w glowie pomieszalo,
wiec pomozcie podjac decyzje czy zostac przy tym programie tj 109 km z 279 nm czy zmienic go jednak na ten poprzedni 104 km z 286.........
no i trzeba pamietac ze tak naprawde roznice w tych programamch mieszcza sie w granicy bledu hamowni.
na tym programie powiedzieli mi ze jestem w stanie szybciej przyspieszac niz fabryczny silnik 110 km hdi..................................................i co wy na to.........


krakow
krakfoto@go2.pl

Offline

 

#73 2007-07-11 07:31:08

Tomek

http://www.peugeot207club.republika.pl/rankm.gif

Skąd: Kielce
Zarejestrowany: 2007-02-22
Posty: 872
Silnik: 1,4 16V 90 KM benzyna
Kolor: granat metalik

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

Długo już jeżdzisz na tym 3-cim programie? Przetestuj go dobrze na wszystkie strony i wtedy się pomyśli... Jeśli rzeczywiście 2-gi (pozostańmy przy tej numeracji bo poginiemy!;-) wydawał Ci się "lepszy" a obecny 3-ci nie spełni oczekiwań to ja bym zmienił na ten 2-gi - różnica w mocy niewielka a i dla motorka chyba lepiej...

Offline

 

#74 2007-07-11 07:35:43

Swiety

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2007-05-30
Posty: 359
Silnik: 1.4 75KM "boski wiatr"
Kolor: Najszybszy

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

Ja bym stawiał na max moment obrotowy... W sumie z Vmax chyba rzadko korzystasz a przyspieszasz codziennie kilkaset razy....

Offline

 

#75 2007-07-11 10:58:56

proks

http://www.peugeot207club.republika.pl/rank6.gif                          V.I.P.

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2007-05-07
Posty: 332

Re: ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

tez bym wybral 2 ...moment jest najwazniejszy


207 1.6 HDI FAP 110 KM Sport - rock'n'rollowe czarne lwiątko

Offline

 
  • Index
  •  » Tuning
  •  » ale ma kopa....bylo 90 km a jest 115...hdi

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Les Hauteurs de la Baie https://www.berlin-hotel.pl/ Qhapaq Casa Zaguan del cielo Hotely Německo Boende Chiclana de la Frontera nocleg w ciechocinku mała sala szkoleniowa kraków